Låtar Jimmy skrivit

Jimmy har skrivit en hel del, både åt sig själv och andra. Här är alla släppta låtar som Jimmy har skrivit:
 

The Playtones: Target, My heart comes back to you, Take a ride, I get stoned, Hundred miles, Stupid ( Jimmy producerade även skivorna "Rock`n roll is king" och "Rock`n roll Christmas party" )

Blender: En lysande stjärna, Lever för en dag

Elisas: Jag väntar här, I min ensamhet

Jannez: Lika vacker nu som då, Rock this town
Streaplers: Mina Vingar

Sandra Dahlberg: Ta på mig

D`Nash (SPAIN) : Amanda

Kokkina Xalia (GREEK): Emis(Shine), Zis akoma ston kosmo mou (Another shape)

Jimmy jansson: Amanda,Flickan från det blå, På riktigt, Överallt,vild och vacker, Du har förlorat, En underbar refräng, En sommar utan dig, Jag brukar ha tur, Vad va det som hände?, Ska vi slå vad, Det blir aldrig samma sak, Kan någon säga mig varför, Som en blixt från himlen, Min planet, Titta på mig, Rymdraket, Miss julie, Somday Somehow, Ett Lyckligt slut, Hela världen, Farväl, Vi är som gjorda för varann, Hej hallå, Sån è jag, Här e jag, Utan ett enda tvivel,Kom ta mig i land mm.
 



/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0