Januari

Nytt år, nya möjligheter. Jag kan säga att ni har mycket att se fram emot det här året med Jimmy Jansson. Han är i full gång med sitt album som kommer bli grymt! Vi kommer snart att få ett smakprov på en av de nya låtarna från det kommande albumet. Och snart kommer vi att få ta del av hela engelska versionen av "Flickan från det blå". Jimmy är i full gång nu, och håller vi tummarna kanske han ger sig ut och turnérar igen snart!

Har ni några frågor angående Jimmy, så är det bara att fråga på, så ska jag försöka svara så gott jag kan!

Ha det bäst!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: jennifer

heej :) kan du inte skriva ut på bloggen så fort du vet något om han ska ut och turnéra? :)

2012-01-29 @ 14:41:52
Postat av: Lisa

Hallå! :) Jo det är helt klart att jag skriver här så fort jag får reda på något! Kram

2012-01-30 @ 01:55:26
URL: http://jimmyjanssonfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0