Skattkammarplaneten

Någon mer än jag som kollade på SkattkammarplanetenDisney Channel idag? Den hade precis börjat när jag fick reda på att den gick på tv, så hann inte skriva det här på bloggen. Men om ni inte har sätt den så rekommenderar jag den! Den bästa disneyfilmen som gjorts tycker jag!



Jimmy sjöng ju in en låt till filmen som heter Jag Finns Kvar svenskspråkiga versionen av I'm Still Here. Filmen gjordes 2002, alltså innan fame factory och när han hade bandet Poets.


Ett tips är att om ni har filmen eller köper den så gå in på extramateral, spelar ett spel som heter skattjakt. När ni klarat spelet så kommer det en liten överraskning ;)


/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0