Håll om mig hårt


Håll om mig hårt - låtskrivarna

Jimmy Jansson, Karl-Ola Kjellholm, Jakke Erixson, Pa Modou Badjie, Njol Badjie, Nebeyu Baheru

Jimmy Jansson
Ort: Vallentuna.Tidigare medverkan i Melodifestivalen: 2015: ”One by One” – Elize Ryd & Rickard Söderberg, ”Hello Hi” – Dolly Style 2014: ”Hollow” – Janet Leon, ”Casanova” – Elisa Lindström. Han har även tävlat själv i Melodifestivalen 2005 med ”Vi kan gunga” samt 2007 med ”Amanda”.

Karl-Ola Kjellholm
Ort: Stockholm.Tidigare medverkan i Melodifestivalen: 2015: ”One by One” – Elize Ryd & Rickard Söderberg, ”Living To Die” – Andreas Johnson, ”Make Me (La La La)” – Dinah Nah. 2014: ”Hollow” – Janet Leon, ”Around the World” – dr. Alban & Jessica Folcker, ”Survivor” – Elena Paparizou.

Jakke Erixson
Ort: Stockholm.Tidigare medverkan i Melodifestivalen: 2014: ”Bedroom” – Alvaro Estrella, ”Around the World” – dr. Alban och Jessica Folcker. 2015: ”Make Me (La La La)” – Dinah Nah.

Pa Modou Badjie
Ort: Vällingby.Tidigare medverkan i Melodifestivalen: 2014: ”Efter solsken” – Panetoz.

Njol Badjie
Ort: Farsta.Tidigare medverkan i Melodifestivalen: 2014: ”Efter solsken” – Panetoz.

Nebeyu Baheru
Ort: Farsta.Tidigare medverkan i Melodifestivalen: 2014: ”Efter solsken” – Panetoz.


Texten till "Håll om mig hårt".

Oooj oj oj oj oj ojoj oj oj oj oj
Oooj oj oj oj oj ojoj oj oj oj oj

Hey Jag lever dubbla liv kalla mig Bruce Wayne stilen chockar dig som Bolt så what are you saying 
En riktig superhjälte min kraft är musik om DJ:n räddar natten räddar jag ett beat

Bra bra bra ja det går om det går en dag i taget det är så vi gör
Bra bra bra Ja vi står där vi står om nån sekund så är det vi som för Vänd dej om

Kom å kom å håll om mig hårt då kan inga vindar komma åt oss
Kom å kom å håll om mig hårt genom alla kalla nätter
Kom å kom å håll om mig hårt då kan inga vindar komma åt oss
Kom å kom å håll om mig hårt genom alla kalla nätter

Jag är din superman din egen spiderman se jag är ljuset i mörkret som lyser upp dig man
Jag släcker dina bränder med mina bara händer ja jag är överallt mannen som gudarna sänder

Bra bra bra ja det går om det går en dag i taget det är så vi gör
Bra bra bra Ja vi står där vi står om nån sekund så är det vi som för Vänd dej om

Kom å kom å håll om mig hårt då kan inga vindar komma åt oss
Kom å kom å håll om mig hårt genom alla kalla nätter
Kom å kom å håll om mig hårt då kan inga vindar komma åt oss
Kom å kom å håll om mig hårt genom alla kalla nätter

Oooj oj oj oj oj ojoj oj oj oj oj
Oooj oj oj oj oj ojoj oj oj oj oj

Supersynögonen som X-rayskannar av dig baby du gör mig helt crazy yeeej
Så om du gör din grej kan inget hejda dig kalla mig Clark Kent kallar dig min Lois Lane 

Kom å kom å håll om mig hårt då kan inga vindar komma åt oss
Kom å kom å håll om mig hårt genom alla kalla nätter

Oooj oj oj oj oj ojoj oj oj oj oj
Oooj oj oj oj oj ojoj oj oj oj oj

Kom å kom å håll om mig hårt då kan inga vindar komma åt oss
Kom å kom å håll om mig hårt genom alla kalla nätter

Hey


Källa: SVT

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0